LOGUJ
Kontakt
Podziekowania
News Onas Statut Działalność Galeria
Jesteś naszym Gościem od o3.2oo5!
Informator odwiedziło już 1747 Gości od 1 lipca!

3 lipca
dzień piąty

W dniu dzisiejszym nasze nóżki zaszły do Stryszowa. Wystawę w Dworze oglądaliśmy i pani przewodnik z ciekawością słuchaliśmy. Potem chwilę odsapnęliśmy i w stronę ośrodka się udaliśmy. Po drodze smaczne lody zjedliśmy. Dzięki uczciwości kolegi, właściciel dał nam 10% nagrody. Koledze brawo biliśmy i na obiad pędziliśmy. Po obiedzie w różne gry graliśmy. Po kolacji był przegrany mecz w piłkę nożną, ale mimo porażki było wesoło. Wyjątkowo szybko położyliśmy się spać, bo jutro idziemy …… kopać sól. Kolonista Bartosz.

Informację dodano o 21:22.

3 lipca
dzień czwarty

Dziś po śniadaniu do Inwałdu autokarem się udaliśmy. By tam miniatury pięknych budowli z całego świata podziwiać i z wielu atrakcji korzystać. Samochodami jeździliśmy, dom strachów przeżyliśmy, na pirackiej łodzi pływaliśmy, seans filmowy w kinie 5D zaliczyliśmy i wiele, wiele innych atrakcji stało się naszym udziałem. Później rycerzy w Warowni odwiedziliśmy i zbroje średniowieczne podziwialiśmy. Z małą pomocą: tkaliśmy, lepiliśmy garnki i przyglądaliśmy się pracy kowala. Całej Warowni pilnują smoki, które jednak rycerzy nie jedzą. Potem piękną ciuchcią pojechaliśmy do ZOO, gdzie podziwialiśmy różne zwierzęta, niektóre nawet karmiliśmy. A na koniec na koniku jeździliśmy i skończyć nie chcieliśmy. Po powrocie do ośrodka zjedliśmy przepyszną obiadokolację, by po krótkim odpoczynku starsi chłopcy mogli rozegrać dwa mecze w piłkę nożną / oba przegrywając – bo młodsi słabo kibicowali/. Potem mycie i radosne hop do łóżka. Kolonista Bartosz.

Informację dodano o 0:00.

1 lipca
dzień trzeci

Gdy śniadanie zjedliśmy do Kalwarii Zebrzydowskiej się udaliśmy, długo tam szliśmy. Dróżkami Pana Jezusa chodziliśmy, Bazylikę NMP zwiedziliśmy. W wolnym czasie pyszne lody w brzuszkach zmieściliśmy. Na obiad do ośrodka zdążyliśmy. Obiadem posileni, bardzo najedzeni graliśmy w piłkę nożną oraz koszykówkę. Po kolacji karaoke śpiewaliśmy i świetnie się bawiliśmy. Zmęczeni dniem szybciutko zasnęliśmy. Kolonista Bartosz.

Informację dodano o 22:45.

30 czerwca
dzień drugi

Słoneczko rano nas powitało, więc z radością wstaliśmy i na śniadanie na jadalnię zeszliśmy. Najedzeni, kalorie zrzucamy i na boisku młodsi w piłkę nożną grają, a gimnazjaliści turnieje w tenisa stołowego i piłkarzyki rozgrywają. Przed południem deszcz nas przegania, więc na salę gimnastyczną się udajemy. Tam mecz w siatkę się rozgrywa między kadrą, a gimnazjalistami. Wychowawcy osłabieni o jednego zawodnika ten mecz przegrywają, ale o dobrym humorze nie zapominają. Po obiedzie na Górę Chełm się wspinamy i krajobraz podziwiamy. Po powrocie chwilkę odpoczywamy i na ognisko z kiełbaskami już szybko zmykamy. Na ognisku dobrze się bawimy, ciepłe kiełbaski wcinamy i przy ognisku się ogrzewamy. Przy odprawie Szymona i Wiktora pani kierownik za wzorowe postawy chwali i nagradza – brawa zewsząd się rozchodzą. Wieczorem na świetlicy wesoło, bo konkurs karaoke się rozpoczął. Chętni śpiewają i rekordy pobijają. Wygrani na brawa czekają. Dzień szybko mija i zmęczeni, po wieczornej toalecie do łóżek się udajemy na zasłużony sen.

Informację dodano o 23:39.

29 czerwca
dzień pierwszy

Nareszcie wyjazdu na kolonie nadszedł czas, a pod kościołem deszczyk do autokaru przegania nas. Rodzice czule żegnają nas – do Zakrzowa wyruszać czas. Podróż szybko mija nam i na ośrodku słoneczko wita nas. Humory wszyscy wesołe mają i w pokojach się rozgaszczają, z walizek ubrania wykładają. O 13 na obiad idziemy, a po nim czas dla siebie mamy. W pokojach liderów wybieramy i sobie miło odpoczywamy. Pełni sił na boiska idziemy i tam w siatkę, kosza i piłkę nożną gramy. O 18 wyczerpani na kolację się udajemy, tam szybciutko kanapki zjadamy i na wieczór organizacyjny pomykamy. Każdy słucha Pani kierownik, która regulamin i zasady kolonii nam omawia, konkurs na najlepszego kolonistę, pamiętnik z kolonii i czystości nam ogłasza. Po niej każdy z uczestników się nawzajem przedstawia. Do pokoi się udajemy i tam do snu się przygotowujemy.

Informację dodano o 21:49.

Jeśli chciałbyś zostać naszym sponsorem, zamieścić reklamę - napisz, czekamy na Ciebie! Dopisz się do Księgi Gości!