LOGUJ
Kontakt
Podziekowania
News Onas Statut Działalność Galeria
Jesteś naszym Gościem od o3.2oo5!
Informator odwiedziło już 1927 Gości od 22 czerwca!
7 lipca
dzień piętnasty

Poranek - jak zwykle był bardzo ciężki, zwłaszcza po ostatniej nocy. Po śniadaniu pakowanie, sprzątanie i... spanie. To już koniec kolonii. Żal odjeżdżać... ale w domu czekają tęskniący rodzice ;-)
Wszystkim kolonistom życzymy MIŁEGO DALSZEGO CIĄGU WAKACJI!!!
- kadra

Informację dodano o 20:50.

6 lipca
dzień czternasty

Przed południem poszliśmy na Mszę św. do kościoła parafialnego w Zakrzowie. Po pysznym obiedzie i chwili odpoczynku męska część kolonii zakończyła rozgrywki turniejowe w piłce nożnej. Dziewczęta - no cóż - po swojemu miło spędzały czas. Na kolację były pyszne kiełbaski z grilla. Potem, przy ognisku, podziękowaliśmy ks. Andrzejowi za gościnę a wszyscy otrzymali płyty ze zdjęciami z kolonii. Rozstrzygnięty został kolonijny plebiscyt na najsympatyczniejszego koloniste i konkurs czystości w pokojach. Nie zapomnieliśmy też o zwycięzcach turnieju piłkarskiego. Nadeszła ostatnia noc...

Informację dodano o 23:45.

5 lipca
dzień trzynasty

Godzina 6.30 to nieludzka pora na pobudkę w wakacje, szczególnie, kiedy pada deszcz. Wyjechaliśmy do Wadowic na basen, chociaż, by być mokrym wystarczyło chwilę postać na dworze. Ale to sobota, więc nie mogło ciągle padać. Po dwóch godzinach na basenie deszcz ustał i mogliśmy pojechać do Inwałdu, by przemierzyć świat w Parku Miniatur. Nie jest to jednak cała prawda. Najstarsza grupa chłopców wraz ze swoim opiekunem wybrała się na wojnę – graliśmy w paintball. Walka była zacięta, na szczęście trafiały nas tylko kulki z farbą. Po trochę póŸniejszym obiedzie i odpoczynku oglądaliśmy film. Wieczorem był grill i, po deszczu, który niestety przerwał nam świętowanie, ognisko. Wszyscy uczestnicy dostali pamiątkowe upominki. Wracamy do Byczyny w poniedziałek ok. godziny 17tej.

Informację dodano o 22:59.

4 lipca
dzień dwunasty

Dziś byliśmy w Wadowicach. Najpierw na basenie padał deszcz. Potem zwiedzaliśmy dom papieża Jana Pawła II padał deszcz. Potem był czas na kremówki padał deszcz. Po kremówkach modlitwa w kościele padał deszcz. Wróciliśmy do ośrodka padał deszcz. Potem rozegraliśmy grupową fazę turnieju piłki nożnej padał deszcz. Wieczorem mieliśmy Mszę św. z racji pierwszego piątku miesiąca padał deszcz. Kiedy kładliśmy się spać też padał deszcz.

Informację dodano o 23:35.

3 lipca
dzień jedenasty

Dzisiaj przed południem regenerowaliśmy siły po wczorajszej wycieczce na Babią Górę. Odbył się też konkurs piosenki, w którym nasi młodzi wykonawcy zabłysnęli talentem muzycznym. Potem każdy uczestnik otrzymał z rąk księdza proboszcza certyfikat zdobycia Babiej Góry. Po południu upiększyliśmy drogę prowadzącą do jadalni naszymi rysunkami z kredy, przy okazji trochę upiększyliśmy siebie. Potem trwały gorące przygotowania do konkursu na najciekawsze kolonijne przebranie. Wszyscy uczestnicy wykazali się dużą pomysłowością. Tak przebrani zeszliśmy na kolację. Wieczorem mieliśmy dyskotekę. Tańce dla młodszych starszych i kadry.

Informację dodano o 23:50.

2 lipca
dzień dziesiąty

Królowa Beskidów doczekała się naszej wizyty, okazała się dla nas bardzo łaskawa i gościnna. Przywitała nas pięknym słońcem i lekkim wietrzykiem. Nie wszyscy, rozpoczynając wędrówkę, wierzyli, że osiągną jej cel, jednak z uśmiechem na twarzy i wbrew swoim obawom zdobyli szczyt Babiej Góry. Po powrocie i pysznej obiadokolacji minęło zmęczenie a pozostały miłe wspomnienia.

Informację dodano o 23:50.

1 lipca
dzień dziewiąty

Dzisiejszy dzień zależał od inwencji twórczej grupy. Zajęcia zaproponowali sami uczestnicy. Dziewczęta, na pzykład, rozgrywały turniej w badmintona, próbowały swych sił w grze w karty, projektowały suknie balowe, był konkurs fryzur i wiele innych. Chłopcy z rana rozegrali mecze w piłkę nożną i koszykówkę. Starsi potem rozgrywali podchody a po obiedzie był wyjazd na kręgle. Młodsi radośnie wędrowali, próbowali swoich sił w edukacyjnych grach planszowych i... wiele by jeszcze pisać. To był dzień pełen wielu atrakcji.

Informację dodano o 23:25.

30 czerwca
dzień ósmy

W dniu dzisiejszym byliśmy na wycieczce w Dworze w Stryszowie, który jest Oddziałem Zamku Królewskiego na Wawelu. Pani przewodnik oprowadziła nas po komnatach i opowiedziała nam historię dworu. Po obiedzie starsi chłopcy rozegrali ostatnie mecze w grupie finałowej turnieju w piłkę siatkową a pozostali rysowali swoje wspomnienia z dotychczasowych wycieczek. Nasze prace teraz zdobią domek w którym mieszkamy. Przed kolacją oglądaliśmy film „Sposób na rekina”.

Informację dodano o 22:47.

29 czerwca
dzień siódmy

Odwiedzinki rodzinki!!! Po wyjeŸdzie rodziców Mszę św. odprawił nam ks. proboszcz. A wieczorem... FINAŁ Euro 2008!

Informację dodano o 23:03.

28 czerwca
dzień szósty

W szóstym dniu kolonii mieliśmy bieg terenowy na najwyższy szczyt pasma chełmskiego - Górę Chełm - na zboczu której jest położony nasz ośrodek. Finałem biegu był konkurs. Po obiedzie rozgrywaliśmy turniej piłki siatkowej. Jutro finał!!! Młodsze dzieci mogły się posilić pyszną watą cukrową - którą sami produkowaliśmy. Wieczorem, w ramach kolacji, była kiełbaska pieczona na grillu. Dzień zakończyliśmy śpiewając przy ognisku. Jutro czekamy na rodziców.

Informację dodano o 23:59.

27 czerwca
dzień piąty

Dzisiaj druga część kolonii (chłopcy) była na wycieczce w Lanckoronie. Słuchając bardzo ciekawie opowiadającego przewodnika zwiedziliśmy rynek, muzeum, kościół i ruiny zamku w Lanckoronie. Natomiast dziewczęta, które pozostały na terenie ośrodka bawiły się chustą Klanza, następnie testowały nowy basen by w końcu zająć się upiększaniem swojego ciała różnorodnymi rysunkami. Po obiedzie mieliśmy czas wolny i mogliśmy się zająć własnymi sprawami. Na jutro planujemy bieg terenowy i przygotowanie się do odwiedzin naszych najbliższych.

Informację dodano o 19:42.

26 czerwca
dzień czwarty

Królowa Beskidów musi poczekać – ale się doczeka, pod warunkiem, że nad Pasmem Babiogórskim będzie odpowiednia pogoda. Dzisiaj była Dolina Kościeliska z Jaskinią MroŸną i Wąwozem Kraków. Najstarsi „zaliczyli” dodatkowo drabinki, klamry i łańcuchy, a młodsi niepocieszeni musieli wrócić tą samą drogą, spoglądając z zazdrością na starszych kolegów. Zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy o godzinie 19-tej do Zakrzowa. A jutro to się dopiero będzie działo

Informację dodano o 22:33.

25 czerwca
dzień trzeci

Dzisiaj po śniadaniu udaliśmu się na wycieczkę w kierunku Lanckorony. W czasie półgodzinnej przejażdżki kolorową ciuchcią podziwialiśmy piękno okolic Zakrzowa. W Lanckoronie pan przewodnik opowiadał nam historię osady oraz zamku zbudowanego przez Kazimierza Wielkiego w XIV wieku. Po południu przeszliśmy szkolenie z udzielania pierwszej pomocy. Wieczorem bawiliśmy się przy ognisku. Prezentowaliśmy nasze kolonijne grupy, śpiewaliśmy piosenki i piekliśmy kiełbaski. Wszyscy świetnie się bawili ! A jutro czeka na nas królowa Beskidów - Babia Góra.

Informację dodano o 21:37.

24 czerwca
dzień drugi

Drugi dzień naszej kolonii upłynął ciekawie i wesoło. Zgodnie z planem zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy pieszo do Sanktuarium Maryjego w Kalwarii Zebrzydowskiej. Spacerując dróżkami kalwaryjskimi podziwialiśmy piękno przyrody. W skwarze słońca, zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy póŸnym popołudniem na pyszną obiadokolację. Jutro czeka nas przejażdżka ciuchcią po okolicy i zwiedzanie Lanckorony.

Informację dodano o 21:30.

23 czerwca
dzień pierwszy

Przed południem szczęśliwie dojechaliśmy na miejsce, a następnie rozlokowaliśmy się w pięknych, przytulnych pokojach. Po obiedzie każdy pokój zaprojektował swoją wizytówkę. przed kolacją mieliśmy zajęcia sportowe. Wieczorem wspólnie bawiliśmy się na zapoznawczej dyskotece. Jutro pielgrzymujemy do Kalwarii Zebrzydowskiej.

Informację dodano o 20:55.

22 czerwca

Jutro wyjazd na kolonie do Zakrzowa o godz. 9.3o. Miłych snów!

Informację dodano o 22:01.

Jeśli chciałbyś zostać naszym sponsorem, zamieścić reklamę - napisz, czekamy na Ciebie! Dopisz się do Księgi Gości!